

Kundeservice - kursus i god kundehåndtering
Få metoderne der styrker kunders oplevelse af god service
Som en sælger udtrykte det: ”Det er 10% af vores kunder der bruger 90% af vores tid”.
Sælgere, og medarbejdere med direkte eller telefonisk kundekontakt bruger ofte urimelig meget tid og energi på kritiske, krævende utilfredse kunder uden at opnå et positivt resultat.
På kurset lærer god kundehåndtering og en række kommunikationsmetoder, der kan anvendes over for kritiske og krævende kunder så unødige diskussioner og konflikter undgås. Desuden lærer du at tilfredsstille kundens helt berettigede ønsker og behov så kunden får en positiv og uforglemmelig oplevelse af din virksomhed.
Kurset God Kundehåndtering arbejder med følgende temaer:
Undervisningsform
Kurset veksler mellem teoretiske oplæg og diskussion, baseret på deltagernes egne erfaringer. Der indgår træningsøvelser, som tager udgangspunkt i deltagernes egen hverdag. Der bliver mulighed for træningsøvelser med efterfølgende feedback.
Kontakt: direktør i Stressmanegement og arbejdspsykolog Johnny Schultz ved at klikke her: Kundeservice Kursus - god kundehåndtering
__________________________StressCoach og Psykolog Johnny Schultz
Læs mere om stress kurser, trivsel og arbejdsglæde
http://www.stressnet.dk