Kære LevLykkeligt venner,
Som mange af jer ved startede min nye bog “101 myter om parforhold der driver os til vanvid (og lidt om hvad du kan gøre ved dem)” oprindeligt som blogartikler her på LevLykkeligt.
Nu har magasinet Q trykt 50.000 eksemplarer af bogen som de giver gratis med denne måneds udgave af bladet. Wow!
Havde bare lige lyst til at dele det med alle jer herinde som så flittigt har læst og kommenteret de artikler som med tiden blev til en hel bog.
Tak for al jeres input og fortsat rigtig god “mythbusting”!
Du kan læse mere om bogen ved at klikke her.
Du kan også se et interview med mig om parforholdsmyterne på TV2 Lorry ved at klikke her.
Kærlig hilsen,
Tim
Kommentarer
log ind eller opret konto for at skrive kommentarerHej Tim.
Jeg står på kanten af mit nye liv, (skal skilles fra "den eneste ene" gennem 20 år). Din bog "101 parforholdsmyter" har startet byggerriet af mit nye fundament og det vil jeg bare takke dig for.
På trods af at være dybt ulykkelig så oplever jeg at din bog giver mig mod på fremtiden. Det slog mig for få øjeblikke siden, at al den kærlighed jeg stadig har til min kommende eks-kone, netop er hvad jeg altid har oplevet som et resultat af min egen tankegang.
Jeg elsker hende dybt og derfor kan jeg sagtens elsker en anden. Jeg har altid troet at min kærlighed afhang af hende, men dine indsigter har vist mig at den afhænger af mig selv.
Det er et fattigt ord, men Tak...
PS: Jeg sidder og trækker på smilebåndet, for eksemplaret af din bog har min eks fået sammen med magasinet Q for et par år siden...
Hej Anders,
Tak for ordene. Det varmer at læse og mærke hvordan du går til denne store livsforandring. Forhold ændrer sig, men kærligheden forbliver den samme.
Fortsat god vind på kærlighedens vej!
Tim