Kære Alle! Det vigtigste jeg må fortælle er, at disse guddommelige energier som jeg har været inde i og oplevet ikke kun er til mig selv - det er meget mere som "bobler af bevidsthed" som nu bare ER kommet permanent til stede og er tilgængelige for alle, så du er velkommen til at "hoppe ind" i alle boblerne mens du læser!! Det er helt gratis og det er med til at øge din vibration (læs: ...til at gøre dig glad. Det er det samme...)
(læs evt forhistorie til denne Malta-blog i mit tidl. indlæg: "Den ny tid 5...")
Så "sug det hele ind" - helt ind i hjertet - helt ind i alle celler. Uanset om du tror det eller ej, så er det med til at rense og forny dit DNA...
Her er en af de bedste "energibobler" fra Malta - fra 9/11-11
Church of our Lady of Mellieha, Malta
Det mærkes nødvendigt, "dragende" at opleve dette sted... Jeg bliver mødt af den smukkeste, lyse forgård af gyldne sandsten og med portåbninger i gårdmurene - og smuk udsigt til havet. Alene synet af dette er guddommeligt, men der er mere. Indeni mig, indeni min krop vokser "noget" frem - så virkeligt som havde jeg selv personligt oplevet hele "historien" for denne kirke... Allerede i gården er jeg helt opfyldt af dette:
En helt uendelig kærlighed, der fylder mig op indefra - en kærlighed, som er nærmest fortættet, fysisk og som giver mig fornemmelsen af at være i "mit hjem" med en masse dejlige og kærlige familiemedlemmer, der forstår mig fuldstændigt. De elsker mig betingelsesløst og giver mig knus. Masser af glæde over livet.
Min egen kærlighed flyder over. Jeg har lyst til at favne hele verden og føler dyb kærlighed til alle levende væsener. Der er en dyb forbundethed... Som om kærligheden bare vokser ud over min krop og helt ud i verden. Store ord ja... Sådan er det bare - og sådan er det igen, mens jeg skriver... Ja - hop nu bare med ind i "boblen", den er også til dig.
Endnu mere åbner sig op indeni: Fornemmelsen af en dyb kærlighed til og anerkendelse af det feminine - og særligt til styrken i den feminine kraft. Så kulturens opfindelse af "feminin og svag - feminin og underordnet" eksisterer ikke her. Her eksisterer: "Feminin og guddommelig - Feminin og stærk i den dybe visdom". Jeg bliver rørt over at opdage, at der også åbnes en meget smuk maskulin energi her: Den stærke, mandlige kraft, der elsker AT STØTTE OP om det feminine - i ligeværdighed. Selv sexualiteten fornemmes: Det smukke, guddommelige og uskyldige møde - den kropslige helt fysiske forening...
Energien i min krop er meget overvældende - har slet ikke lyst til at tage andre steder hen, kunne blive for evigt. Har aldrig før oplevet så stor ligeværdighed og enhed mellem maskulin og feminin, så smuk og kraftfuld en kombination... Så meget glæde, menneskelighed og tryghed...
Jeg bliver fortalt, at denne kirke var et yndet sted for Maria Magdalena og Jesus i tiden før at kristendommen blev nedskrevet... Det er præcis denne meget oprindelige, ikke-religiøse energi...
Den ældre mand i kirken - Maria Magdalenas hengivne, lokale medarbejder...
Saligt går jeg videre fra gården ind i kirken. Der er intet fysisk prangende her - blot diskret skønhed og fortættethed. En meget smuk ikon ved alteret (se foto). En lille, ældre, lokal herre går rundt og fortæller om kirken til en besøgende, og
...pludselig bliver jeg fyldt op af stor kærlighed til ham og en vished om, at han - denne lille, lokale, ydmyge ældre herre - holder vibrationen fra denne kirke i sit hjerte. Han er beskytteren af vibrationen i levende live - han giver vibrationen videre til mennesker omkring ham. Han er så at sige Maria Magdalenas "lokale medarbejder"...
Jeg bliver "prikket kraftigt på skulderen" af Maria Magdalenas energi. Hun er den, der beder mig om at fortælle ham det og ikke mindst takke ham for hans arbejde og hengivenhed, som hun sætter stor pris på. Jeg er ikke meget for det, kan ikke lide at afbryde ham. Gør det alligevel - fortæller ham dette, og han bryder ud i glædes-tårer, giver mig flere knus - og viser mig sine ar fra flere bypass operationer. Han har været tilknyttet kirken i mange år. Jeg føler mig som hans datter selvom jeg aldrig har set ham før. Føler mig både rørt og heldig over min "nye familie"... Han begynder at synge Ave Maria for mig så smukt, inderligt og rørende som kun en knap 80 årig kan gøre det.
Familie er så meget mere end dem vi kender som vores fysiske familie. Vi kan møde "ny familie" overalt på jorden, og vi har mere familie end vi tror. Vi er virkeligt aldrig alene...
En af mine små essens-flasker med cognac/vand er blevet kodet med al denne kærligheds-energi fra denne kirke, fra Maria Magdalena, fra Jesus, fra stedet, fra den ældre herre... Denne essens kommer til at hjælpe mig og andre med at forbinde os til præcis denne "bevidstheds-boble" af energi og ren vibration... En essens er en slags "genvej" til vibrationen, men vibrationen kan nås "uden noget" - uden rejse - uden essens - blot ved et ønske...
Værsgo at ønske...
Elsker jer alle - ønsker at I må tro på, at I, jeres kroppe og sind har alt det, der skal til for at kunne "optage energibobler" - for det har I!
- Knus Marianne, Stjernebroen Lægecenter
__________________________Marianne CT Kirkskov, speciallæge, kinesiolog, healer, spirituel vejleder, mm.
Stjernebroen Lægecenter
Kløverbyen - Raffinaderivej 8, 1. sal
https://www.stjernebroen.dk
Kommentarer
log ind eller opret konto for at skrive kommentarer