Spirituel læge Marianne Kirkskov - Stjernebroen Lægecenter

De 12 uundværlige NYTÅRSBUD for 2020

Den uundværlige HJÆLP til dit 2020 – sådan gør du…

Min nytårstale til dig - fordi jeg elsker dig og alle andre på denne dejlige planet: 

Det er bare en helt fantastisk POTENT tid - og samtidigt en udfordrende tid. 2020 er lige på trapperne med en masse muligheder for at forandre ting der har været uforanderlige i meget lang tid. Der er store muligheder for at få et nyt syn på tingene.

Det der bare ikke længere virker, bliver afsløret, og vi har både mulighed for og brug for at tage vores KRAFT tilbage til os selv, så vi kan sige TIL og FRA mere tydeligt.

2020 er et kraftfuldt år, der på mange måder har været afventet med spænding i århundreder på grund af nogle helt specielle meget kraftfulde og sjældne astrologiske konstellationer. Slå dem op et andet sted... ;o).  

Det er et år hvor MAGT er et omdrejningspunkt - og ligeledes ansvarlig brug af den! Ny optimisme og nye ideer kan absolut komme frem, og magtmisbrug vil være sværere at slippe af sted med i 2020... nogle af forandringerne vil komme gennem sammenbrud, men sammenbrud er også vejen til gennembrud, tøbrud, nybrud! Hele verdens – og dine egne – magtstrukturer bliver trykprøvetestet om de holder vand og er kærlige... Hvis ikke de holder, tjah så falder de, og det er ikke så ringe endda...

Husk at se på verden og dig selv med optimistiske, håbefulde øjne, både du og din nabo er også de nye skabere af noget der er MERE KÆRLIGT...

Det bliver et fantastisk år for at smøge ærmerne op og gøre noget ved det hele. Det er ikke et quick-fix men en langtidsplan der bliver nødvendig, og det kræver arbejde og omtanke, så vi får BRUG for at komme KÆRLIG KRAFT ind, der hvor der er behov. VISIONER AF EN HELT NY KARAT kommer før enhver forandring - og dem håber jeg vi vil se en masse af i 2020 rundt om i verden - og hos os selv!

Dine 12 bud for nyt liv i 2020:

1. Vær OPTIMISTISK på forhånd - selv uden grund ;o)

2. Brug din kraft bevidst

3. Giv slip på det der braser helt sammen og vælg tillid og heling.

4. Vær modig i dine visioner!

5. Opfat dit eget og verdens rod som ombygningsrod.

6. Vær kæk som Pippi: “Det har jeg aldrig prøvet før så det kan jeg sikkert godt finde ud af...”

7. Find ud af hvad DU har ansvar for og lad resten ligge.

8. Visualiser den/din nye verden fyldt med glæde, fællesskab og mening.

9. Visualiser DET GODE for dig selv og verden - selvom du endnu ikke ved hvad det er .

10. Vid at uvished er uundgåeligt - brug pkt 6 igen og igen og igen... :o)

11. Vær vedholdende

12. Er dit system ved at gå ned? Så TILGIV det og hjælp dig selv – gå til ”Helingshjælp nedenfor…” 

Din spirituelle HELINGShjælp i 2020:

Når du føler dig splittet i atomer over rod og uvished og ikke kan mærke din kerne:

Se dig selv godt puttet i dejlig, blød, lun, tryg, nærende og omsorgsfuld muldjord hos moder jord. -Mærk hvordan du bliver trøstet og helet - helt af dig selv. Fra dette trygge beskyttede sted - se herefter hvordan at hjælpende NYT LYS fra universet finder dig og suger helt ind i din krop gennem huden.

Det vil hjælpe dig til at slippe det gamle, få ny næring, at mærke du er elsket midt igennem forandringen, og du vil hente nyt mod.

Dyb kanalisering til dig fra Moder jord:

”Kom i min favn når som helst du føler dig urolig eller fortabt. Jeg vil nusse dig og pusse dig og hviske dig i øret at du i sandhed er mit barn, så du igen kan finde din kerne af din eksistens. I dit inderste er du for evigt forbundet med den højeste kærlighed i universet uanset hvad der sker. Vær for evigt tryg og vær for evigt velkommen i mine arme. Jeg elsker dig mere end du er i stand til at forstå. Forpup dit sande væsen i mig, så din sande sommerfugl kan skabes tilsvarende i din krop og sættes fri. Lad forvandlingen forløbe. Dit hjerte vil fra tid til anden nages af tvivl - men også det vil jeg smelte mit barn. Din tvivl er ikke tegn på uformåenhed - men blot på frygt for forandring - døm ikke dig selv for dette men overgiv det blot til mig.

Jeg er din universelle moder - og du er mit universelle barn også selvom du ikke helt husker det endnu.

Sidst men ikke mindst...

7 opmuntrende - og sande bekræftelser for 2020:

• Energien er med mig!

• Det skal nok gå...

• Min kraft er større end jeg tror.

• Fake it until you make it! (Jeg lader som om jeg kan - indtil jeg kan)

• Lyset er allerede grundfæstet både i mig og på jorden.

• Når jeg forbinder mig til LYSET så rettes min verden ud.

• Når jeg visualiserer det gode, så skabes det!

Jeg ønsker dig den allersmukkeste jul og det allermest fortryllende NYTÅR, og ikke mindst et fuldstændig MAGISK 2020, hvor du er din egen fremmeste skaber...

Knus til dig, Marianne Kirkskov, Stjernebroen Lægecenter. 

Marianne CT Kirkskov, speciallæge, kinesiolog, healer, spirituel vejleder, mm.
Stjernebroen Lægecenter
Kløverbyen - Raffinaderivej 8, 1. sal
https://www.stjernebroen.dk

Relaterede artikler efter område

Del indlæg

• Google
  • Facebook
  • linkedin
  • twitter

Kommentarer

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer
Nytårsbud - spirituel overlevelsespakke til dit 2020 med 12 gode råd