Livet er magisk. Der er skønhed og glæde overalt omkring dig, kan du ikke se det er det fordi du lukker øjnene, ikke fordi det er væk, for skønheden og glæden er der altid. I dig og omkring dig. Altid... Se lige det syn der mødte os uden for hoveddøren i går eftermiddags...
Lev et liv der er værd at leve igen
__________________________
Kommentarer
log ind eller opret konto for at skrive kommentarer