Alt er til enhver tid potentielt - en mulighed.
Verden, som vi kender den, manifesteres først i det øjeblik et bevidst væsen kigger på den. Tænk på vores alle sammens indbyggede trang til at stå frem og vise hvad vi kan - at skinne i vores lys - for netop i det øjeblik findes vi (ex-factor og lignende programmer er gode eksempel på dette begær). Alt vi giver vores opmærksomhed findes dermed - og ja, det vi vender os fra ophører med at eksistere. Så simpelt er det faktisk. Hvis vi virkelig slipper...
Jeg slap 100 % den 11. september 2001. Min historie, mit fængsel, min dybeste overbevisning om at livet skulle gøre ondt for at findes. Samtidig med hændelserne i USA transformeredes mit liv til nye dimensioner, hvor jeg i et halvt år var direkte forbundet til al skabelse.
I en del år har en bog presset sig på hos mig. Jeg ønsker at samle x antal synkronistiske historier fra netop den dag. Historier der har transformation og kærlighed som omdrejningspunkt. Fra kernen af mit hjerte; jeg ved at det øjeblik vi er nok, der vender os mod disse historier, det øjeblik slipper alt hadet og frygten.
Når vi tør se at transformation - på trods af den tit gør ondt - er en essentiel del af livet her på jorden. En del af den større plan for udvikling. Når vi har modet til at iagttage uden at dømme. Når vi finder den guddommelige kærlighed i ALT, det der sker... Da transcenderer vi til vores fulde potentiale.
Jeg er netop hjemkommet fra et fantastisk kursus hos Deepak Chopra, hvor jeg fik fortalt ham om dette projekt og jeg afventer hans ja til at skrive forordet til bogen, "9/11 - Rewriting History". Har du selv haft en transformerende oplevelse netop denne dag (jeg søger samtidige oplevelser dvs. ikke dem der kom, som en senere reflektion) eller kender du nogle, der har, så vil jeg meget gerne hører fra dig med henblik på at lave et interview til bogen.
Af hele mit hjerte - tak for din opmærksomhed
Kærligst Maria