Spirituel læge Marianne Kirkskov - Stjernebroen Lægecenter

12-12-12 Dagen i dag er en fantastisk REGNBUE PORTAL for alle...

Selvom du ikke forstår en bønne af ”portal” så GIV DIG SELV EN STUND I DAG OG FORESTIL DIG AT DU BADER I REGNBUEN…  Spørg ikke hvorfor – gør det nu bare… Stol på mig når jeg siger, at i dag er der særlig smuk åbning til forløsning og til at ”gå over broen til kærligheden”. JA – du  kommer til at ”efterlade den gamle kåbe” af mismod, mistro og mørke… Så hvis du mærker en masse underlige følelser så bliv ikke bange, men sig ”YES” det er fordi, jeg går over broen og er i gang med at slippe kåben… Når du ikke ved om du er ved at gå i stykker, så bliver du alligevel båret af usynlige, kærlige hænder…  Dit hjerte kender vejen – ikke dine tanker…

Her kommer et par ord mere til dig fra Universet. Du behøver ikke vide en dyt om Sananda eller Maria – vid blot at det er kærlighed – det er det sande navn…

Mærk efter i dit hjerte - Tag det du kan bruge og smid resten væk – ligesom du selvfølgelig altid skal gøre uanset hvad du hører…

Kanalisering*:

”Kæreste Børn!

Mange af jer er i præcis denne stund i dybe forandringer med jer selv – der er så meget der presser sig på indefra, så meget lys og glæde – og samtidig så stor en udfordring med at slippe det gamle.  Det kan føles som om hele den verden du har kendt og levet i pludselig går i opløsning – ikke kan eksistere længere… Alt der ikke er lys – ophører med at være.

Sådan er det.

Så HAV TILLID til, at det er lyset i dig, der bærer forandringerne frem selv dér, hvor du ikke endnu ser eller mærker lyset…

HAV TILLID til at hele universet støtter ALLE LYSENDE FORANDRINGER også selvom du ikke ved det hele på forhånd, for det gør du ikke! Det er som om at forandringerne blot sker først, og du må så følge efter  - og du står måbende og ser på forandringerne og tænker – hvordan kunne det dog ske?

Dybt inde i dit hjerte vil du vide, at forandringen måtte komme, thi den har også været længe undervejs, den har været et sted dybt i din væren og ventet på chancen for at blive til virkelighed… Det er dit lys, der bliver født på ny, der bliver født ind i alle regnbuens farver.

Så HAV TILLID til at det netop er det, der sker, - at du fødes på ny – og at fødslen ”skræller” alt ”ikke-lys” væk fra dit liv, det falske kan ikke længere opretholdes. Og ja det mærkes…

Forhold, som du har mærket ikke var helt sande går i opløsning…. Nye forhold finder pludseligt og stormfuldt fodfæste på uventede måder. Nogle af dine interesser slukkes der for og andre tændes. Gamle drømme tændes på ny – eller slukkes helt, så der skabes plads til nye…

Livet byder dig at melde kærligt kulør og når du gør dette, så åbner kærligheden sig for dig i dit hjerte.

Lad os sammen hånd i hånd – hjerte ved hjerte – jeg – Maria – og alle jer – tillade Universets Magiske Kærlighed at lede os alle – for sådan ved vi med sikkerhed, at det ikke kan lade sig gøre at fare vild…

I Enhed er vi alle skabt.

Jeg er Sananda / Sananda-Maria”

Vi ses på regnbue-broen!

HUSK - LYSET ER DER SELVOM VI MÅSKE INDIMELLEM KOMMER TIL AT LUKKE ØJNENE FOR DET :O) - DET LYS DER KAN VÆRE SVÆREST AT SE ER DET INDENI OS SELV...

Knus til jer alle! Marianne, Stjernebroen Lægecenter

PS: Læser du dette efter 12-12-12 så giv dig en stund alligevel og lav en lille "tidsrejse" til 12-12-12.... jo, du kan godt... :)

*Kanalisering er den proces hvor et menneske agerer ”radio” for en åndelig mester eller højere energi, som ikke selv har nogen krop.

Marianne CT Kirkskov, speciallæge, kinesiolog, healer, spirituel vejleder, mm.
Stjernebroen Lægecenter
Skøjtevej 27, 2770 Kastrup
http://www.stjernebroen.dk

Relaterede artikler efter område

Del indlæg

• Google
  • Facebook
  • linkedin
  • twitter

Kommentarer

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer
12-12-12 Dagen er broen til kærligheden