Tip nr. 5: Mersalg - eller rigtig god kundeservice?

For mange kan det at sælge sig selv være en af de største udfordringer som selvstændig. Man vil nødig føre sig frem eller trække noget ned over hovedet på andre. Sådan har jeg også selv haft det - og heldigvis fik jeg hjælp - fra mine egne deltagere!

Da jeg i sin tid startede med at undervise i pilates, spurgte deltagerne, om de fik mulighed for at forhåndstilmelde sig til næste sæson - og det ønske er nu blevet opfyldt og samtidig blevet en fast tradition, hver gang vi nærmer os sæsonens afslutning.

De sidste to lektioner i hver sæson tager jeg i mod forhåndstilmeldinger.

I starten følte jeg det lidt akavet at sidde og spørge hver enkelt - men gentegnelsen ligger på over 90%, så det er win-win for alle parter - udøver, udbyder og instruktør.

Tilmeldingen er uforpligtende. Forstået på den måde, at hvis deltagerne af en eller anden grund bliver forhindret til den kommende sæson start, så skal vi blot have besked ca. 14 dage inden første lektion. En service, der hilses velkommen og som bestemt ikke misbruges.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2Wellness pilates kursus er den eneste pilates uddannelse, der kombinerer de populære pilates øvelser med personlig udvikling og effektiv markedsføring.

__________________________

Relaterede artikler efter område




Del indlæg

  • Google
  • Facebook
  • linkedin
  • twitter

Kommentarer

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer
Tip nr. 5: Mersalg - eller rigtig god kundeservice?