Hvordan skiller du dig ud?

Hvad gi'r du dine kunder, som de ikke kan få andre steder? Hvorfor er det lige, at dine kunder skal vælge dig, frem for din konkollega?

 I morges deltog jeg i netværksmødet i erhvervsforeningen kurbySilkeborg. En af de fordele, vi får ved at være en del af det netværk, er at vi kan skabe helt unikke produkter. Produkter som vi ikke kan skabe alene. Men fordi vi har så mange forskellige både personlige og faglige ressourcer åbner der sig nogle helt unikke muligheder.

I januar var det medlemmer af kurbyErhverv (medlemmer som har Erhvervslivet som målgrupe), der præsenterede 6 helt unikke pakker, skræddersyet til erhvervslivet i Silkeborg. Disse pakker, kan du læse mere om på hjemmesiden inden længe - den er lige nu ved at blive relanceret i et helt nyt layout.

 I dag var det så medlemmerne under kurbyPrivat, der var samlet. Målet er at skabe nogle unikke produkter til privat-personer. Produkter de ikke ser andre steder, og som gør, at de får endnu mere udbytte af at være vores kunder.

Disse nye produkter kan du får præsenteret på foreningens fælles markedsføringstiltag:
Lørdag, d. 12. juni 2010 - "Mød kurbySilkeborg og medlemmer på torvet i Silkeborg"
Søndag, d. 22. august 2010 - "Kun for kvinder på Gl. Skovridergaard i Silkeborg"

Bor du i Silkeborg Kommune og arbejder du som underviser, coach og behandler, er du velkommen til at kontakte undertegnede for yderligere oplysninger.

Hvis du ikke bor i Silkeborg Kommune kan jeg varmt anbefale dig at finde et tilsvarende netværk i dit nærområde.

__________________________

Relaterede artikler efter område




Del indlæg

  • Google
  • Facebook
  • linkedin
  • twitter

Kommentarer

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer
Hvordan skiller du dig ud?