

Skaber man lange og vedvarende relationer ved at sende særlige tilbud, rabatter, gratis fragt, og lignende til sine modtagere?
Nogle mener, at man ganske enkelt ”opdrager” sine modtagere til kun at handle med rabat end til at ville betale fuld pris. Og andre siger, ja og hvad så?
Men der er andet, som er langt vigtigere end pris, rabatter og særlige tilbud:
1. Hvad giver dit nyhedsbrev dine læsere, som de ikke kan få i et andet nyhedsbrev?
2. Hvis din konkurrent lancerede samme indhold og samme tilbud, hvorfor ville dine modtagere så fortsat blive på din liste?
Her er rabatter, gratis fragt og særlige rabatter ikke længere aktuel.
Den omfattende brug af disse tiltag betyder, at dine modtagere kan få det samme hos konkurrenten. Så du har et dilemma, med mindre du udbyder noget, som ingen andre udbyder. Et unikt produkt. Eller et ganske særlig brand.
Så hvad kan du gøre, hvis du ikke vil skrue rabatten endnu højere op?
Stil dig selv disse to spørgsmål:
1. På hvilke andre måder kan jeg øge værdien hos mine modtagere?
2. Hvordan kan jeg ellers ”overtale” folk til at tilmelde sig mit nyhedsbrev og sørge for de har lyst til at BLIVE på listen?
For eksempel kan modtagerne have glæde af:
- Forkøbsret til nye produkter
- Kun-for-modtagere-produkter
- Smugkig på den kommende udvikling
- Uddannelse – lær dine modtagere, det du selv har gjort
- Ideer og inspiration din konkurrent ikke kan give dem
- Mulighed for at deltage i fremtidig produktudvikling gennem Kun-fra-medlemmer-feedback
- Kun-for-modtagere-arrangementer
Og du kan sikkert tilføre endnu flere fordele til listen.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hvad tilbyder du dine modtagere? Tilføj din kommentar
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
__________________________
Kommentarer
log ind eller opret konto for at skrive kommentarer