Når dine klienter ikke har råd til dine ydelser..

Hører du ofte potentielle klienter sige:

”Jeg har ikke råd”
”Jeg ville så gerne gå hos dig, men jeg har ikke pengene til det”
”Åh, gid det ikke var så dyrt”
”Jeg ved godt du ikke er dyr, men jeg har simpelthen bare ingen penge for tiden”

Eller noget lignende?

Og får det dig til, at føle dig skyldig over at tage det for det dine ydelser, som de er værd?
Medfører det at du sætter priserne ned og giver det væk skidtbilligt eller helt gratis?
Eller er du en af dem, der holder kronisk fødselsdagsudsalg – som i SuperBest?

Så er her en hemmelighed til dig, der kan ændre det mønster en gang for alle:

Når potentielle klienter ikke har ”råd” til dine ydelser, så er det ofte noget helt andet det handler om!

Læs mere om hvordan dine mulighederne bliver forbedret lige her: https://levlykkeligt.dk/user/register

__________________________

Relaterede artikler efter område




Del indlæg

  • Google
  • Facebook
  • linkedin
  • twitter

Kommentarer

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer

hej Majken, godt at få den igen ;-)  Som terapeut er det en udofrdring OGSÅ at være aktiv på marketings feltet.

Ja dine værktøjer  er gode , når man er kommet så langt som til at være i dialog med en potentiel klient. Når selve kontakten flyder og tilliden er opbygget, så er dit forslag godt til at holde fokus,  så klienten ved, hvad det er hun/han kan få hjælp til.

Kunsten for mig er at komme  heeeeele vejen hen til dialogen. Det skal jeg til at arbejde på at vise allerede på sitet,  så det er tydeligt, hvad det man kan få hjælp til, uden at fortabe sig i de samme floskler.

Tak for fif fra www.livjohns.com

Kære Liv.

 

Tak for kommentaren! Jeg vil anbefale dig at se dialogen som værende i gang hele tiden. Som du skriver, så betyder det også noget hvordan du kommunikerer på din hjemmeside. Det du skal være meget opmærksom på er, ikke udelukkende at snakke/skrive om dig, dit firma, din uddannelse, dine værdier, dine kompetencer osv., men holde særligt fokus på HVAD DET DU KAN, KAN GØRE FOR DINE KLIENTER.

Du er ikke målet for dine klienters behov/ønsker/drømme, men midlet til, at de kan få dem dækket. Det lyder måske indlysende, men det er en fejl langt de fleste begår og det resulterer i to vidt forskellige måder at kommunikere på, nemlig om du taler om dig eller om dem. Og det kan faktisk være ret tricky at få vendt den tænkning om, fordi det er uvant!

Derfor er det også et af de redskaber jeg har med på min workshop lørdag d. 15.; "De 10 Ultimativt Bedste Redskaber til Succes som Selvstændig Behandler" (se kalenderen eller www.boostdinbusiness.dk under kursus). Du er meget velkommen.

Bedste hilsner, Majken, BoostDinBusiness.

 

 

Når klienter ikke har råd til dine ydelser. Læs mere